Politica de confidentialitate

Politica de confidentialitate a datelor cu caracter personal & Termeni si conditii
1. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

1. Cand se aplica?

Politica de confidentialitate se aplica datelor personale ale celor care doresc sa devina, sunt sau au fost clienti DEVIS DEGISN SRL, inclusiv datele colectate, utilizate sau dezvaluite in timp ce utilizeaza site-ul companiei noastre, disponibil la adresa www.devis-design.ro. Cand ne referim la " DEVIS DESIGN”, "noi" sau “compania noastra” in aceasta declaratie, ne referim la “DEVIS DESIGN”.

Va puteti gestiona consimtamantul asupra scopurilor in care vor fi utilizate datele cu caracter personal trimitand un e-mail la adresa office@devis-design.ro, ne puteti scrie la adresa Bd. Ghencea 126-132, sector 6 ( in incinta Home&Design Mall) Bucuresti.

Aceasta politica este valabila incepand cu data de 25.05.2018

2. Care este scopul?
Cand utilizati site-ul nostru ne incredintati o parte dintre datele dumneavoastra cu caracter personal. Intelegem acest lucru si il apreciem. Prin tot ceea ce facem ne straduim sa le protejam si sa va oferim un control cat mai bun asupra lor.

Politica de confidentialitate va ajuta sa intelegeti ce date personale colectam despre dumneavoastra, modul in care folosim datele dumneavoastra personale si ce optiuni aveti asupra utilizarii acestora.

Ne angajam sa pastram acuratetea, confidentialitatea si securitatea datelor dumneavoastra personale. Pentru a fi in concordanta cu modificarile legislative si/sau cu realitatile practice cu care se confrunta, ne rezervam dreptul de a ajusta oricand prezenta politica, modificarile devenind obligatorii din momentul publicarii acestora pe site.

3. Ce reprezinta datele cu caracter personal?
Dorim sa intelegeti cat mai clar ce reprezinta “datele cu caracter personal”.

Datele cu carater personal sunt informatii, despre o persoana identificata sau identificabila. Exemple de astfel de date: nume, prenume, adresa, numar de telefon, email, date legate de cartea de identitate, CNP, informatii bancare, cookie, adresa de IP a calculatorului, ID-urile dispozitivelor mobile, informatii din browserul dumneavoastra web (cum ar fi tipul browserului si limba browserului), actiunile pe care le faceti pe site-ul nostru web etc.

4. In ce scop le colectam?
Datele cu caracter personal sunt colectate pentru derularea efectiva a relatiilor comerciale, pentru a va oferi servicii cat mai bune (livrari rapide, plati electronice etc.), pentru a imbunatati permanent functionalitatile site-ului nostru sau pentru a va aduce in atentie reclame si promotii relevante pentru dumneavoastra.

Limitam datele personale pe care le colectam la ceea ce este relevant in vederea procesarii particulare a acestora. Nu procesam datele dumneavoastra personale in moduri care sunt incompatibile cu scopurile pentru care informatiile au fost colectate sau ulterior autorizate de dumneavoastra.

Date CONTRACTUALE (obligatorii) - pentru demararea procesului de angajare a unui contract si pentru derularea efectiva a relatiei comerciale.
Se pot colecta date (nume, prenume, telefon, email etc.) pentru a putea sa raspundem intrebarilor dumneavoastra legate de produsele si serviciile noastre (inclusiv prin utilizarea unei solutii dedicate de vanzari tip CRM), pentru a putea organiza procesarea si livrarea efectiva a comenzilor dumneavoastra. Aceste date sunt colectate prin formulare dedicate din site de genul: contact, solicita oferta, comanda online, solicita consultanta, contul meu etc. Aceste date sunt denumite generic “date contractuale”. Fara ele, comanda dumneavoastra nu poate fi preluata (de exemplu: nu stim cum sa va raspundem la intrebari), nu poate fi prelucrata (de exemplu nu pot fi emise documente fiscale pentru incasarea contravalorii produselor, etc) si nu poate fi livrata (prin curier sau prin alte metode acceptate). Nu veti putea beneficia de serviciile sau produsele noastre utilizand site-ul nostru, fara a furniza aceste date.
Putem dezvalui datele dumneavoastra personale fara a va oferi posibilitatea de a renunta atunci cand utilizam procesatorii terta parte (firme de curierat, procesatori de plati online etc.) pentru a efectua servicii in numele nostru si conform instructiunilor noastre.
Clientii nu pot renunta la primirea de e-mailuri legate de procesarea, derularea si livrarea comenzii (sau a altor procese asociate acestui scop).
Temeiul juridic pentru prelucrarea acestor date il reprezinta interesele noastre legitime (articolul 6 alin 1 lif (f) din regulamentul general privind protectia datelor).


Date FUNCTIONALE - pentru o experienta cat mai buna in utilizarea site-ului
Se pot colecta date directe (nume, prenume, telefon, email, etc) pentru asigurarea unei experiente mai bune in utilizarea site-ului. Datele se colecteaza prin intermediul formularelor din site de genul: alerta de pret (pentru a primit atentionare la scaderea unui pret), alerta de stoc (pentru a fi alertat cand un produs apare in stoc), cosuri abandonate (pentru a va reaminti de achizitiile nefinalizate), solicitare review etc.
Aceste date sunt denumite generic “date in scopuri functionale”.
Se pot colecta datele indirecte ce se pot utiliza in crearea unui website mai bine structurat (ex: rapoartele din Google Analytics etc.). Aceste date ne ajuta sa vedem fluxul de navigare a vizitatorilor in site, volumul de navigare precum si alte informatii utile relevante in imbunatatirea site-ului, pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna.
Toate aceste functionalitati sunt gandite pentru a va oferi cele mai bune optiuni de informare si achizitie.
Daca nu sunteti de acord cu utilizarea datelor in acest scop, nu puteti beneficia de avantajele acestor functionalitati.
Temeiul legal al colectarii acestor date il reprezinta consimtamantul (art.6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protectia datelor).


Date de MARKETING - pentru un site mai bine structurat, reclama relevanta si informare in social media
Se colecteaza date personale, cum ar fi datele directe (nume, prenume, telefon, email etc.) sau indirecte (cookie-uri, adresa de IP a calculatorului, locatia, ID-urile dispozitivelor mobile etc.).
Datele directe se colecteaza pentru inscrierile la newsletter (transmiterea de buletine informative, oferte comerciale etc.). Daca doriti sa nu mai primiti astfel de materiale puteti sa accesati link-ul "dezabonare" situat in partea de jos a e-mailurilor de marketing ale companiei noastre.
Cookie-urile sunt fisiere de date care sunt trimise de pe un site web catre un browser pentru a inregistra informatii despre utilizatori in diferite scopuri. Utilizam cookie-uri si tehnologii similare. Pentru informatii suplimentare consultati pagina de pe site-ul nostru care contine politica privind cookie-urile.
Datele pot fi utilizate si pentru afisarea unor reclame adaptate dorintelor dumneavoastra (ex: Google Remarketing, Facebook Pixel etc.). Este posibil sa va fie prezentate reclame la produsele de care ati fost interesati sau pe care le-ati vizualizat.
Site-ul nostru va permite sa va conectati cu retele media sociale, cum ar fi Facebook (facebook.com), Linkedin (linkedin.com) si Twitter (twitter.com) ("Social Media"). Conectandu-va, se pot colecta adresa IP si pagina pe care o vizitati din site-ul nostru. De asemenea se seteaza un cookie pentru a permite aplicatiilor de social media sa functioneze corect. S-ar putea sa vi se ofere o optiune de catre conturile de social media pentru a posta informatii despre activitatile dumneavoastra pe pagina personala de profil din reteaua social media, pentru a le permite accesul si altor utilizatori la acele informatii din reteaua dumneavoastra.
Aceste date le denumim generic ”date in scopuri de marketing”.
Temeiul legal al colectarii acestor date il reprezinta consimtamantul (art.6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protectia datelor).

5. Cum le colectam si cum va gestionati consimtamantul?
Cand interactionati cu site-ul nostru, va oferim posibilitatea de a acorda si de a va retrage in orice moment consimtamantul pentru utilizarea datelor dumneavoastra.

Oferim vizitatorilor site-ului si clientilor care furnizeaza datele cu caracter personal mijloacele pentru a alege modul in care folosim aceste date. Consimtamantul privind prelucrarea datelor cu caracter personal se poate solicita la crearea de cont, la lansarea unei comezi (cu sau fara cont), la lansarea unui formular, precum si la orice alt scop care implica acordarea consimtamantului, prin accesarea unui panou de control general (cumulat sau individual, pe fiecare categorie de date sau scop invidual) sau prin alta maniera tehnica, creata cu acest scop.

Veti avea posibilitatea de a va da explicit consimtamantul asupra scopurilor in care vor fi utilizate datele cu caracter personal si de a-l gestiona ulterior, in conformitate cu reglementarile in vigoare.

6. Ce drepturi aveti?
Depunem toate eforturile pentru a va garanta drepturile pe care le aveti, in conformitate cu legislatia in vigoare.

Aveti dreptul de a accesa datele dumneavoastra personale. In consecinta, daca este cazul, va oferim acces la datele personale pe care le pastram in legatura cu dumneavoastra. De asemenea, va oferim posibilitatea de a alege daca doriti sa primiti oferte si promotii de la noi, dar si sa corectati, sa modificati sau sa stergeti informatiile dumneavoastra.

Putem limita sau refuza accesul la datele cu caracter personal, in cazul in care eforturile sau cheltuielile de furnizare a accesului ar fi disproportionate fata de riscurile pentru intimitatea dumneavoastra, sau daca drepturile altor persoane, altele decat dumneavoastra, ar fi incalcate. Alte motive pentru refuzul sau limitarea accesului pot include restrictiile impuse de legislatia in vigoare sau alte aspecte similare, indreptatite.

Aveti dreptul de modificare si stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal, in special a datelor incomplete sau inexacte de exemplu, in cazul in care unele dintre datele personale pe care le-ati furnizat (numar de telefon, adresa e-mail, persoana imputernicita etc.) nu mai sunt actuale.  
Luam masuri rezonabile pentru a ne asigura ca datele personale pe care le procesam sunt viabile pentru utilizarea dorita si exacte, complete si actuale. In acest sens, ne bazam pe dumneavoastra sa actualizati si sa corectati datele personale in masura in care este necesar pentru scopurile pentru care  au fost colectate sau ulterior autorizate de dumneavoastra.
Solicitarile de accesare, modificare sau stergere a informatiilor vor fi tratate in termen de 30 de zile.

Aveti dreptul de restrictionare a prelucrarii, de a va opune prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati rectificarea, actualizarea ori stergerea datelor in conditiile legii. Acest drept poate fi exercitat oricand, in mod gratuit si fara justificare, cu exceptia acelor date pentru care prelucrarea reprezinta o obligatie legala.

Aveti dreptul de a solicita portabilitatea (exportul) datelor cu caracter personal. Putem limita sau refuza portabilitatea datelor cu caracter personal, in cazul in care eforturile sau cheltuielile de furnizare a accesului ar fi disproportionate fata de avantajele aduse in cazul respectiv.

Aveti dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale cu caracter automat.

Aveti dreptul de a inainta plangere catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), precum si de a va adresa justitiei, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare

7. Cui dezvaluim datele dumneavoastra si unde le trasferam?
Colaboram cu firme de curierat, procesatori autorizati de plati electronice si companii din domeniul internetului: Google, Facebook etc. - toate acestea, pentru o cat mai buna experienta cu site-ul nostru.

Putem impartasi datele dumneavoastra personale furnizorilor de servicii contractati in vederea procesarii si livrarii comenzilor (cum ar fi procesatorii de plati, furnizorii de servicii de curierat etc.), in vederea imbunatatirii experientei de utilizare a magazinului online (ex: Google Analytics etc.) sau oferirii de servicii in domeniul marketingului, reclamei si publicitatii (Google, Facebook, Mailchimp etc.), precum si in alte scopuri: servicii de contabilitate, avocatura, consultanta, afiliati, parteneri de afaceri etc. Dezvaluirea datelor se face in temeiul faptului ca serviciile necesare derularii afacerilor noastre nu pot fi prestate de catre noi. Depunem toate eforturile pentru a avea un angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare. In cazul in care furnizorii nostri de servicii de gazduire, trimitere de newslettere sau alte servicii similare sunt transferate in afara spatiului economic european (SEE), se depun eforturi pentru a se asigura masuri de protectie adecvate.

Este posibil sa dezvaluim datele dumneavoastra personale, fie prin prescriptiile legii, proces legal, litigii si / sau solicitari din partea autoritatilor publice si guvernamentale din tara dumneavoastra de resedinta sau din afara acesteia. De asemenea, putem dezvalui informatii personale despre dumneavoastra daca stabilim ca dezvaluirea este in mod rezonabil necesara pentru a ne asigura respectarea termenilor si conditiilor noastre sau pentru a ne proteja operatiunile sau utilizatorii. Informatii relevante pot fi gasite si in anunturile referitoare la activitatile specifice de prelucrare a datelor.

De asemenea, putem transfera date personale in cazul unui audit, sau in cazul vanzarii ori transferarii totale sau partiale a afacerii sau activelor noastre (inclusiv in cazul unei fuziuni, achizitii, joint venture, reorganizare, dizolvare sau lichidare).

8. Cum asiguram securitatea datelor?
Siguranta datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Depunem toate eforturile necesare in acest sens.

Luam masuri rezonabile si adecvate pentru a proteja datele personale de pierderi, utilizari incorecte si acces neautorizat, dezvaluire, modificare si distrugere, tinand cont de natura acestora. Luam toate masurile interne pentru a identifica si a asigura securitatea  informatiilor, masurile fiind verificate in mod regulat si adaptate la stadiul tehnicii. Compania noastra utilizeaza furnizori de servicii conexe cu notorietate in piata (ex: servicii de gazduire, servicii de dezvoltare software, solutii de marketing etc.) pentru indeplinirea acestui obiectiv.

9. Care este perioada de pastrare?
Pastram informatiile conform specificatiilor legale si atata timp cat dumneavoastra sunteti de acord.

Stocarea datelor cu caracter personal se face pe perioadele de timp specificate de legislatia in vigoare, in vederea mentinerii evidentelor legate de activitatile desfasurate, pentru protejarea drepturilor in justitie si exercitarea altor drepturi conform legii si contractelor incheiate, indeplinirea eventualelor cerinte de arhivare, in acord cu dispozitiile legale. Datele cu caracter personal necesare beneficierii de functionalitatile site-ului nostru si a activitatilor cu caracter promotional se stocheaza pe o perioada nedeterminata de timp, pana la stergerea contului dumneavoastra.

10. Cum tratam solicitarile minorilor?
NU prestam servicii si NU livram minorilor bunuri decat in cazurile exprese prevazute de lege.

Compania noastra NU urmareste in activitatile sale de prelucrare de date, prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor, cu varsta sub 16 ani. Nu realizam activitati promotionale de marketing direct catre minori.  

Orice persoana care ne furnizeaza datele personale garanteaza ca este major, respectiv are capacitate deplina de exercitiu. In cazul in care are totusi loc o procesare a datelor cu caracter personal pentru o persona care nu este majora, vom sista procesarea acestor date odata cu luarea la cunostinta a acestui fapt.

Orice prelucrare a datelor cu caracter personal ale minorilor se realizeaza in conformitate cu cerintele legale si in cazuri strict determinate. Minorii care au implinit varsta de 14 ani pot achizitiona servicii,  solicita si primi comunicatii de la compania noastra numai daca au acordul reprezentantului sau tutorelui legal, conform legii.

11. Ce facem in cazul incidentelor de securitate?
Informarea dumneavoastra si a autoritatilor este primul pas. Remedierea situatiei aparute este prioritatea noastra.
In cazul in care survine o incalcare a datelor cu caracter personal vom notifica autoritatile competente pentru protectia datelor in termen de 72 de ore, in functie de gradul de risc pentru client sau pentru vizitatorul site-ului. Clientii afectati sau vizitatorii site-ului vor fi, de asemenea, notificati in legatura cu incalcarea.

Vom lua toate masurile necesare remedierii situatiilor aparute, in vederea protejarii drepturilor dumneavoastra.

12. Ce inregistrari se pastreaza?

Pastram inregistrari pentru a demonstra respectarea cerintelor prezentei politici.

Vom pastra inregistrari relevante despre:
a. scopul procesarii datelor cu caracter personal;
b. categoriile persoanelor vizate si ale datelor cu caracter personal prelucrate;
e. atunci cand este posibil, perioadele de pastrare preconizate pentru diferite categorii de date cu caracter personal;
f. o descriere generala a masurilor de securitate utilizate pentru protejarea datelor cu caracter personal;
g. exercitarea drepturilor pe care le aveti.

2. TERMENI SI CONDITII
I. TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE www.devis-design.ro
Site-ul www.devis-design.ro este proprietatea DEVIS DESIGN SRL, CUI RO13547221, Bucuresti. Acest document stabileste termenii si conditiile in care puteti utiliza site-ul www.devis-design.ro, numit generic in continuare si "site-ul". E-mail de contact: office@devis-design.ro.
Accesul si utilizarea site-ului se face sub autoritatea acestor reguli, in termenii si conditiile stipulate de mai jos. Utilizarea site-ului, logarea si accesul la servicii presupune implicit acceptarea acestor termeni si conditii, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.
1.  DEFINITII SI TERMENI
Utilizator  – persoana fizica / juridica care are sau obtine acces la site, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Devis Design (electronic, telefonic, etc).
Client – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site care, prin finalizarea procesului de inregistrare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.
Cont – sectiunea din site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite transmiterea comenzii si care contine informatii despre Client/Utilizator si istoricul Clientului in Site (Comenzi lansate, Idei de amenajare, Colectii si produse favorite, Informatii primite etc.).
Continut - toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;
Favorite – sectiune din Cont care permite Clientului sa isi salveze produsele si colectiile preferate.
Cos comanda – maniera prin care Clientul transmite DEVIS DESIGN intentia sa de a achizitiona produsele adaugate
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea DEVIS DESIGN SRL cu referire la informatiile continute de acesta.
Nivel de pret –grupa de pret in care se incadreaza produsul, stabilita in functie de categoria de produse. Modul de stabilire a nivelului de pret este mentionat in text, in cadrul fiecarei categorii.
Intervalul exact de pret, in euro, in care se incadreaza colectia/ produsul respectiv este afisat sub imaginea aferenta produsului.
Comenzi lansate – comenzi finalizate de utilizator prin apasarea butonului Finalizeaza comanda.
Informatii solicitate – prin butonul “Solicita informatii” existent in dreptul fiecarui produs, se trimite un formular catre echipa DEVIS DESIGN. Un Consilier (Consultant) de vanzari va raspunde prin e-mail sau telefon in termen de 2-5 zile lucratoare.
Consilier (Consultant) de vanzari – angajat al DEVIS DESIGN care se ocupa de prelucrarea comenzii dupa primire
2. COMANDA, PRODUSELE
2.1 Clientul poate efectua comenzi pe Site, prin adaugarea produselor dorite in cosul de comanda, urmand a finaliza Comanda prin butonul “finalizeaza comanda” din sectiunea Cos comanda.
2.2. Prin finalizarea Comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de el sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii
2.3 Prin finalizarea Comenzii, clientul consimte ca DEVIS DESIGN poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil agreat, in orice situatie in care este necesara contactarea sa. Prin inregistrarea unei Comenzi pe site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefon sau e-mail) prin care DEVIS DESIGN isi deruleaza operatiunile comerciale.
 2.4. Comanda este preluata de un Consilier de vanzari, intr-un interval de 2-5 zile lucratoare. Acesta va contacta clientul prin email sau telefon pentru a discuta comanda plasata, disponibilitatea produselor si termenul de livrare. Confirmarea finala a comenzii se face odată cu trimiterea facturii și confirmarea plății, in funcție de stocul disponibil in ordinea veniri comenzilor
2.5 Produsele nu se platesc online pe site, detaliile despre disponibilitatea lor si plata stabilindu-se cu Consilierii de vanzari. Pretul final,disponibilitatea, modalitatea de plata si termenul de plata sunt stabilite exclusiv prin contract cu Consilierii de vanzari, ulterior plasarii (finalizarii) Comenzii.
 2.6 Preturile afisate pe site sunt in lei (RON) si includ TVA. Preturile pot fi actualizate de DEVIS DESIGN si modificate fara nici o notificare prealabila, varianta finala fiind cea confirmata de Consilierul de vanzari.
2.7 Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si colectiilor de pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea DEVIS DESIGN, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3. DREPTUL DE PROPRIETATE
3.1. Continutul site-ului, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a DEVIS DESIGN, fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Clientului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de DEVIS DESIGN, includerea oricarui continut in afara site-ului, decat cu acordul scris expres al DEVIS DESIGN.
3.3. In cazul in care DEVIS DESIGN confera Clientului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea DEVIS DESIGN pentru respectivul Client/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.4. Niciun continut transmis catre Client sau Utilizator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea DEVIS DESIGN si/sau al angajatului/prepusului angajat DEVIS DESIGN care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
4. CONFIDENTIALITATE
4.1. Informatiile de orice natura furnizate de catre utilizator vor ramane in proprietatea DEVIS DESIGN.
4.2. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de utilizator cu privire la comanda  fara consimtamantul prealabil scris al DEVIS DESIGN.
4.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti DEVIS DESIGN acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca DEVIS DESIGN sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, sugestii, know-how-uri sau tehnici pe care le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  DEVIS DESIGN nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
4.4. Prin inscrierea in baza de date a DEVIS DESIGN, utilizatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai DEVIS DESIGN: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care DEVIS DESIGN poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor, etc.
5. PUBLICITATE
5.1. Newsletterele DEVIS DESIGN sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de DEVIS DESIGN. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
5.2. In momentul in care clientul isi creeaza un cont pe site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre acesta poate fi modificata in orice moment, prin contactarea DEVIS DESIGN in acest sens.
5.3. Dezabonarea de la primirea newsletterelor se poate face in orice moment folosind butonul special destinat din cadrul oricarui newsletter
5.4. Renuntarea la primirea newsletterelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru Termeni si conditii.
6. RASPUNDERE
6.1 Prin crearea si utilizarea contului, Clientul / Utilizatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau.
 
6.2 Prin crearea Contului si/sau utilizarea continutului si/sau plasarea comenzilor, clientul / Utilizatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existenta la data crearii contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii comenzii.
 
6.3 Ulterior crearii contului, utilizarea continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului, precum si a preturilor, denumirilor si tuturor celoralte detalii afisate pe site.
 
6.4 Termenii si Conditiile site-ului pot fi modificati oricand de catre DEVIS DESIGN, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilorde la data afisarii in Site.Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin crearea contului si/sau prin trimiterea comenzii.
7. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
7.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, DEVIS DESIGN are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizator.
7.2. Scopul colectarii datelor este: informarea Clientilor privind situatia contului lor, informarea  privind evolutia si starea comenzilor, evaluarea  produselor si serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a  produselor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul  clientului.
7.3. Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de comanda, clientul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a DEVIS DESIGN si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre DEVIS DESIGN, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre DEVIS DESIGN, afiliatii si colaboratorii acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, Cumparatorul isi da acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poate fi transferate (cedate) de catre DEVIS DESIGN atat afiliatilor sai precum si altei/altor entitati din tara sau strainatate.
7.4. Prin citirea documentului de fata ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
7.5. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Bd. Ghencea 126-132, sector 6 (in incinta Home&Design Mall) Bucuresti.
, in atentia DEVIS DESIGN va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate si va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:
- rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;
- transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
- notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
7.6 De asemenea, DEVIS DESIGN poate furniza datele cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii,  furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata
7.8. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, instantelejudecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
8. FORTA MAJORA
8.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
8.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
9. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre DEVIS DESIGN si clienti / utilizatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
 

CONDITII DE RETUR
Cumparatorul care doreste sa faca un retur sau sa renunte la cumparare va trimite o cerere scrisa catre office@devis-design.ro.
Dupa verificarea si aprobarea in scris a cererii, urmeaza ca Vanzatorul sa o inregistreze si sa ii comunice Cumparatorului prin email numarul de inregistrare, confirmand acceptarea returului, dupa caz.
Cumparatorul trebuie sa trimita produsul prin curier, costul expeditiei intrand in sarcina sa. Numarul de inregistrare a cererii trebuie sa fie trecut si pe documentul de transport (AWB). Produsele returnate fara aprobarea in scris a Vanzatorului si fara numarul de inregistrare trecut pe AWB nu vor fi luate in considerare, iar receptia produsului va fi refuzata.
IMPORTANT: Nu se vor trimite produse in retur sau renuntare la cumparare la showroom-uri. Returul trebuie trimis catre DEVIS DESIGN din Bd. Ghencea 126-132, sector 6 ( in incinta Home&Design Mall), Bucuresti.
In cazul retururilor repetate sau atunci cand se considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie, Vanzatorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumparatorului, in conditiile legislatiei aplicabile.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achizitionate din magazinul online www.devis-design.ro si alte produse pe care Cumparatorul le detine sau urmeaza sa le achizitioneze nu fac obiectul responsabilitatii Vanzatorului. 
Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului. 
Daca se agreeaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare. 
In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la DEVIS DESIGN.
Situatii de retur:
1. Renuntarea la produsul achizitionat (Renuntarea la cumparare)
Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de retur al unui produs fara a preciza motivele se aplica numai cumparatorilor persoane fizice (detalii in O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative). 
Notificarea de retur se face in scris la office@devis-design.ro in termen de 14 zile calendaristice incepand din ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produsului.

Cumparatorul care renunta la cumparare in conditiile legii va suporta costurile directe legate de returnarea produselor (art 14 (2), O.U.G. Nr. 34/2014 ). Produsul va fi trimis prin curier de catre Cumparator catre depozitul central DEVIS DESIGN din Bd. Ghencea 126-132, sector 6 ( in incinta Home&Design Mall) Bucuresti.


Produsele se trimit Vanzatorului in starea in care au fost primite, in cutia originala, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Renuntarea la cumparare nu va fi acceptata in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.

Daca renuntarea la cumparare este aprobata, Vanzatorul va returna contravaloarea produselor la care Cumparatorul a renuntat in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii notificarii de retragere din prezentul contract, dar nu inainte de a receptiona produsul respectiv. Suma va fi rambursata prin ordin de plata in contul clientului. Eventualele taxe de transport si de manipulare, aferente comenzii initiale, nu se returneaza.
In cazul in care, in urma returului, Vanzatorul constata o diminuare a valorii produsului datorata manipularii, va percepe Clientului o taxa de resigilare. Pentru a evita aceasta situatie, Cumparatorul este sfatuit sa supra-ambaleze produsul si cutia originala intr-un alt ambalaj, pentru a le proteja mai bine. 

Urmatoarele produse nu beneficiaza de dreptul de renuntare: 
Produsele aprovizionate conform specificatiilor Cumparatorului, pe baza de comanda speciala;
Produse identice achizitionate si desigilate (peste 2 bucati);
Produse care prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzura sau de consum;
Produse care prezinta seriile complet sau partial sterse, urmele unor socuri electrice;
2. Livrare eronata
In cazul livrarii in alta cantitate sau a unui alt produs, Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul. In acest caz, transportul si manipularea sunt gratuite pentru client. Recomandam Cumparatorului ca, in caz de livrare gresita, sa sune imediat la numarul de telefon de pe site. 
Produsele se vor returna in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cosumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.